tisdag 27 mars 2012

Zumba!

Så, nu var dagens träningspass avklarat 60 minuter Zumba och så cyklade jag 5 kilometer efter också!
Men imorgon ska jag ha min andra vilodag på 10 dagar!
Det gick bra på vägningen idag också, minus 0,7 kg. Det är jag nöjd med. 12,2 kilo totalt på 12 veckor!
Hoppas jag når mitt delmål till semestern!

Jag har fått så många komplimanger de senaste dagarna, för de säger att det syns så att jag har gått ner i vikt och det är roligt. Jag har själv börjat se att mina lår har blivit mindre tjockare.

Imorgon ska vi ut med kompisgänget på Quiz och äta gott, blir antagligen sallad om det finns.
Fast först blir det till och vila ordentligt.

Nästa bokade pass är Balansboll på torsdag.
Nu blir det duschen sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig fast klockan inte är så mycket!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar