fredag 23 mars 2012

Vilken vecka!

Har haft en underbar vecka så här långt! Varit pigg och glad varje dag! Tänk va lite träning och vårsol kan göra!

Onsdagen blev inte riktigt som det var tänkt från början, men bra ändå!
Efter jobbet så blev det en promenad med min svägerska och de barn som är stora nog fick cykla.
Det blev ca 5 kilometer. På kvällen skulle jag ju ha tränat lite Easyline, men hade glömt bort att jag skulle på Vårkonsert där min äldsta dotter skulle vara med och sjunga. Så lite ändrade planer gjorde så att det blev 20 minuter på Roddmaskinen och 10 minuter på Löpbandet. Måste ju prova om jag kan komma igång och jogga snart och det gick okej. Jag får börja lite försiktigt bara!

Igår somnade jag i soffan klockan 20. Skulle gått på modevisning men det blev också ändrat och tur var väl det när jag var så trött!

Idag är det fredag och då är det ju 30 minuter Spinning och 30 minuter Easyline som gäller. Jag värmde upp med 15 minuter och varvade ner med 15 minuter på Rodden, det blev 6 kilometer totalt.

Så har jag tagit mod till mig och tagit lite nya kort på mig själv.
Imorgon hoppas jag att jag orkar upp och ta en morgonpromenad!






















En bit påväg, men lååångt kvar till målet!

kram

1 kommentar: