torsdag 15 mars 2012

Äntligen lite träning!

Det gick ganska bra att träna, men jag fick lite ont så jag tog det lugnare än vanligt. Fast det är skönt att va igång igen! Som alltid strålar det av energi om Anna!

Har precis ätit jättegoda kalorisnåla olivmuffins från Café KALORI, ni måste prova. Hembakade och det finns massa nya maträtter där! Även sånt som är mindre nyttigt för er som bara vill ta en fika, morotskakan ska tydligen vara supergod! Tänkte unna mig en sån nån lördag framöver!

Idag sitter jag inte här i mysbyxor utan ett par taighta (?) jeans, som inte längre är så taighta! Helt otroligt! Jag köpte dem i mars för två år sedan och då kom jag knappt i dem, storlek Large och sedan gick jag upp ännu mer i vikt så de har bara legat undanlagda. Fast nu kommer de till användning igen och de är som nya! Jag har nog en del toppar som jag snart kommer i också, tur att jag har sparat en del så jag slipper lägga ut en massa pengar på "på-vägen-till- målvikten-kläder"!


Nu sitter jag och väntar på att veckans avsnitt av "Biggest Loser" ska börja.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!
Och Tack Ullis och Mamma för sällskapet runt Ringleden i veckan! Jag har gått så jag har flåsor under fötterna!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar