söndag 18 mars 2012

Träningsdag

Då var det söndag och jag har tränat! Jag skulle gått på Easyline, men det blev 60 minuter Zumba, 20 minuter Crosstrainer och 20 minuter Intervall på motionscykeln.

Jag behövde träna lite extra idag efter att ha ätit kladdkaka! Ingen ångest över det, för den var sååå god!
Imorgon har jag bokat mig på ett pass spinning!

Lite nya mått:

Hals: 37cm                                 oförändrat                         totalt minus 2cm
Byst: 105cm                               minus 1cm                        totalt minus 12cm 
Mage: 104,5cm                          minus 0,5cm                     totalt  minus 13,5cm  
Rumpa: 116cm                           oförändrat                         totalt minus 9cm
H. arm: 35cm                             oförändrat                         totalt minus 3cm     
H. lår: 68cm                               minus 2cm                        totalt minus 10cm
H. vad: 39cm                             minus 0,5cm                      totalt minus3,5cm 
V. arm: 35cm                             plus 1cm                           totalt minus 1cm  
V. lår: 68cm                               minus 1cm                        totalt minus 7cm 
V. vad: 37cm                              minus 2cm                        totalt minus 6cm

Det är väl rätt okej minskning för att inte ha kunnat träna på nästan två veckor och det är 2 veckor sedan jag mätte mig sist! 
Fast kladdkakan kommer nog att synas på vågen framöver, men som sagt den var goood!

Nu blir det soppa till kvällsmat!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar