söndag 4 mars 2012

Söndagkväll...igen...

Ja, söndagkväll, nyduschad, mätt och nöjd efter ett hårt Easyline pass, Tack Anita! Det var mycket magövningar på Easylinen idag, känner mig nöjd att jag klarade av dem så bra!

Jag värmde upp med 20 minuter på Crosstrainern och 10 minuter på motionscykeln, sen var det 30 minuter Easyline och så varvade jag ner med 20 minuter på motionscykeln. Ett bra träningspass, svettigt också för den delen! Nu ska väl alkoholen efter de tre ciderna vara ur kroppen! Tänk att man kan bli så dålig på tre cider! Hahaha!

Jag har lite ont i min höger arm och axel efter bowlingen i fredags, hoppas det går över snabbt! Att man ska få ont efter två serier när man kunde bowla mellan 10 och 20 timmar i veckan när man tränade som mest!

Nu blir det lite mys framför TV:n innan det är dags för sängen! Ska försöka komma upp i tid så jag kan gå till jobbet imorgon!


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar