lördag 17 mars 2012

TÄVLING!

Nu var det dags för tävling här på min blogg!
Jag nämnde det i ett tidigare inlägg att jag är nyfiken på hur många det är som läser min blogg och för att ta reda på det ska jag ha en tävling!
Vem vet kanske är det just du som blir vinnaren!

För att delta i tävlingen måste du lämna en kommentar antingen här på bloggen eller på min Facebook- sida, svårare än så är det inte!!!

Och nu är du väl nyfiken på vad det är du kan vinna?!
Eftersom jag har haft lite mer tid till att virka nu när jag inte har tränat så mycket det sista så blir priset en virkad amigurumi.

Får jag presentera VIOLA!










Tävlingen pågår från den 18/3 - 25/3 2012 vinnaren presenteras här på bloggen efter att jag har dragit lott bland namnen på dem som har lämnat en kommentar. Bor du inte i Tidaholm skickas Viola till dig!


kram

3 kommentarer:

  1. Viola är välkommen hem till mej, lovar att ta väl hand om henne!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Eftersom denna mamman inte kan virka så söta saker som Viola skulle de små bli glada om Viola flyttade till oss! Bra kämpat Annika!

    SvaraRadera
  3. Den skulle jag jättegärna vinna, skulle ge den till min söta brorsdotter i doppresent :)
    Bra kämpat!

    SvaraRadera