söndag 22 januari 2012

Jaha då var det min tur!

Ja, nu var det min tur att bli sjuk. Jag har ju varit hemma och vab:at i fyra dagar,men jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig!

Jag har ont i halsen och det svider och sticker i näsan och ner i svalget, om det bara hade varit lite snuva så hade jag ju kunnat gå på mina träningspass idag ändå, men inte med halsont!
Så ledsen tjejer jag kommer inte på easylinen ikväll inte yogan heller som jag skulle prova på efteråt.

Hoppas jag mår bättre tills på torsdag för då är det balansboll med Anna och det var verkligen roligt! Bara inte mannen skulle till Göteborg då med jobbet just den dagen....
Min man är allt bra som "låter" mig träna så mycket och han är hemma med barnen måste jag säga.
Tack älskling! Skönt att jag har ditt stöd.


Vår baksida vintern 2010-2011
Ser ni älgen som äter på grannens äppelträd?!

Vår baksida vintern 2012
Nu när inte easylinen och yogan blir av idag ska jag iallafall försöka ta en promenad nån gång under eftermiddagen. Det har ju kommit lite snö inatt. Men som ni ser är det betydligt mindre snö i år än vad det var förra!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar