söndag 29 januari 2012

Bra träning!

Det gick riktigt bra att träna idag!
20 minuter innan på crosstrainern, 30 minuter easyline och 15 minuter efter på crosstrainern. Det kändes idag att jag har minskat i vikt när jag joggade på brädorna på easylinen. Skorna var suveräna med, bara positiva saker med dagens träning! KUL!
Jag klarade 45 sekunder planka också!
Tack Anita för dagens träning!

Det var riktigt skönt att vara ute i förmiddags också. Mysigt att ta en prommenad hela familjen.Vi var ute i 2 timmar och barnen traskade på bra.
Jag börjar redan bli nervös för vägningen på tisdag, känner att jag har lite press på mig nu när det gick så bra förra gången!
Men jag får tänka på komplimangen jag fick idag, för den värmde verkligen och den sparar jag i mitt hjärta! ♥


 


 

Lite bilder från prommenaden idag!

Maten blev jättegod och jag får njuta av den imorgon på jobbet också.
Nu ska jag äta en tonfisksallad och bara slappa i soffan!


kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar